.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسي مشكلات بازرگانان ايراني درگرجستان

 نشست مشترك سفير جديد ايران در گرجستان و گروهي از بازرگان شهرستان مرزي آستارا كه روز چهارشنبه در آستارا برگزار شد، مسايل و مشكلات حضور بازرگانان ايراني در بازار كشور گرجستان بررسي شد.
"مجتبي دميرچي" سفير ايران در اين نشست بر لزوم هم كوششي و استفاده از تجربيات متقابل بازرگانان ايران در گرجستان تاكيد كرد و گفت : اين كشور به عنوان يك عضو شوروي سابق در حال تغيير قوانين و همگون کردن آن با مقررات بين‌المللي است.
وي افزود: بازگانان ايراني بايد با قوي‌تر كردن اتحاديه خود در گرجستان زمينه استقلال و قدرتمندي بيشتري را براي ايجاد شرايط مناسب كار فراهم كنند و سفارت ايران نيز تمام توان خود را براي حمايت از آنها به كار خواهد گرفت.
دميرچي با تاكيد بر لزوم دقت عمل اتحاديه بازرگانان ايراني براي حضور بازرگانان حرفه‌اي در بازار گرجستان گفت:اطلاع‌رساني درباره روش‌ها و قوانين در حال تغيير يكي از اصول مهم جلوگيري‌از ضرر و خسارت‌هاي احتمالي است.
در اين نشست بازرگانان آستارايي كه از فعالترين گروه‌هاي بازرگاني كشور در گرجستان مي‌باشند، به ذكر مشكلات خود از جمله در امور حمل كالاهاي ترانزيتي، تمديد رواديد رانندگان، تغيير مداوم قوانين و برخي برخوردهاي سليقه‌اي در كشور مقابل اشاره كردند. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.